tirsdag 1. januar 2013

Godt Nytt År!

Da er jul og nyttårsfeiring over. Ett år til neste gang. Tiden før jul ga meg mange ideer, som jeg håper å sette ut i livet i det kommende året. Denne oppsatsen ble jeg inspirert av Finn Skjølpå TV2 til å lage. Han sa han hadde funnet grønt og sånt ute og det var en "gammel skole" type, så jeg satte i gang. Det var veldig koselig å ha den på bordet, selv om den tok litt plass i bredden. Har brukt kvelden ikveld til å lete litt etter hva som blir interiør trender fremover for å få litt inspirasjon. Gjenbruk eller lage nye ting av gamle ting fortsetter, og det ser ut til at naturlige materialer også skal ha sin plass. Drivved og skinn. Metall brukt på nytt, som bestikk bøyd til kroker osv. Jeg fikk en kjempefin hekle og strikkebok til jul som jeg skal drive litt med fremover. Tenker jeg skal ta meg en tur på gjenbruket også, for jeg fikk noen ideer når jeg så på trender.
Skal bli godt å vende tilbake til hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)