søndag 13. januar 2013

Innevær.

Du store tid for en kulde som kom over oss nå i helga, godt at man har noe å drive med inne. På torsdag når jeg var i bruktbutikken, kom jeg over et tv skap i tre. Frøken snupp har tjukk tv så jeg tenkte det vill passe bra på rommet hennes. Etter en liten samtale med håndverkeren i huset, skapet manglet bakplate og er vinglete, ble innkjøpet gjort, Nu har det fått 2 strøk med maling og står til tørk. For at tv skapet skal komme på plass må noe tas ut, og derfor tar det litt tid. Nattbordet har blitt malt også, så nå mangler vi bare knotter til det og tv skapet. Rammene fikk strøk nr 2 i dag også:) De ildfaste formene fikk vi prøvd ut på fredag, jeg og frøken snupp lagde pai til middag:) Rakk ikke å ta bilde før de var spist opp. nam nam.

Lørdag hadde vi besøk av denne lille søte karen her. Loke på ca 3 1/2mnd. Liten piraiagutt som klør i tenna sine, men er veldig søt.
Prosjekter som skal i boks iløpet av neste uke: happy lights, rommet til frøken snupp, rammer og giveaways:) Gleder meg til å bli ferdig. Er egentlig ikke så glad i maleprosjekter, for jeg vil helst være ferdig i går;) Glemte at det var tulipanens dag på fredag, så det spørs om ikke jeg får kjøpe meg noen blomster i morgen i stedet.
Fortsatt god søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)