søndag 6. januar 2013

Ooo deelii med helg:)

Det har nok blitt en helg med mye sport på tv... men jaja moro er det med våre flinke utøvere der ute:)
Fikk en kjempefin hekle og strikkebok til jul. Det er så mye fint der, så jeg har lyst til å lage alt sammen i en fei. Masse masse fine lapper;)

 

Sukk.... skjønner at jeg har en del å lære når det gjelder redigering av bloggen min, men det kommer vel etter hvert.

Under her er i hvert fall en begynnelse på noen lapper. Falt fullstendig for snøfnugg. Vi får se hva det skal bli. Noe sier meg at det kommer an på hvor mange jeg lager. De er raske å lage men jeg kjenner det godt i den vonde skulderen. Fortsatt dilla på lilla ja....

Vi hadde en nostalgi middag i dag; skinkestek med grønnsaker,
poteter og brun saus. Tror det må være minst 10 år siden jeg
 spiste skinkestek til middag. Innmari godt:)
 
 Her ble skriften normal igjen:) Utrykket oo deeeliii kommer fra dattern i huset når ho var sånn ca 3-4 år. Hvis noen smakte deilig eller føltes deilig var det ooo deeliiii..

Søndag med mye sport på tv og skinkestek er ooo deeliii.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)