fredag 1. februar 2013

Freedaaag..

Denne fredagen blir brukt i husvaskens tegn. Ikke helt husvask altså men det bare MÅ gjøres litt. Energinivået er veldig lavt, men det blir ikke bedre av at hybelkaninene glefser etter meg når jeg går forbi. Håper det kommer mer energi i helga når atmosfæren i huset er litt lettere og nyvasket.

Ikke det at jeg mangler prosjekter... jeg spraylakket en lampe i går, men klarer ikke å bestemme meg helt for skjerm.
Recovered Lampshade
Denne så jeg på bloggen http://creativehomeexpressions.blogspot.no/
Synes den var både nostalgisk og moderne og tenker at den ville blitt fin på min måte:)
ELLER skal jeg lage en skjerm med hønsenetting.... sukk valgets kvaler. Jeg må vel bare kjøpe flere lamper og lage flere skjermer. MEN aller først må jeg vaske litt, så får vi se om det kommer noen bilder iløpet av helga.
God helg til alle:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)