fredag 22. februar 2013

Fredag igjeeen:)




 Jeg har gjort ferdig prosjekt liksomikketrehvitemøbler, og synes det ble ganske fint:) Ble mye lyserer og jeg gleder meg til å prøve ut nye ting.



pjæpjp

I morges lagde jeg meg en ekstra god og deilig frokost.

                                                    


Og gjett hva som lå midt inni ruccolaen, jo en liten kløver. Synes det var en fin liten hilsen:) Gleder meg veldig til våren.

 
 Frøene har kommet i jorda i dag:) Blir kjempespennende, frøene er ganske gamle, og det er ikke sikkert alt kommer.
Kjenner jeg blir passe frustrert over bloggen her, bilder og tekst lever sitt eget liv og jeg får det slettes ikke til som jeg vil. Hvordan det ser ut der jeg skriver og hvordan det ser ut på bloggen er ofte 2 forskjellige ting. Jeg pleier normalt sett å skjønne slike ting ganske greit men dette her tar kaka....
Hvis noen har forslag tar jeg imot med takk:) Ønsker bare å gjøre bloggen min til noe fint på en måte som jeg ønsker selv.

Uansett er det fredag og vinterferie her. Jeg og frøken snupp skal ta oss en liten jentetur. Skal bli superhyggelig.

Om du nettopp har hatt ferie eller skal ha eller jobber uansett må du ha en fin helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)