torsdag 14. februar 2013

Haringengodtittelidag....





ENDELIG fikk jeg rota fram symaskina.....   Liksom ikke trefargastolene fikk trekk på ryggen, så nå koser jeg meg med tanken på å dekorere dem. Vet ikke om jeg skal sy på noe stoff med bilder eller om jeg skal trykke på noe. Synes det er stilig med stofftrykk på strie.
Som tidligere nevnt får jeg så mye inspirasjon fra Pinterest og gjenbruk av olabukser fanget oppmerksomheten. Jeg er igang med å lage 2 vesker - mangler litt, skal fore dem og vil ha på glidelås. Til skulderstropper har jeg lyst på gamle belter eller noe sånt.

Det ble litt stoff tilovers nederst på beina og hvorfor ikke da ha lommebok i olastoff. Den er ikke helt 100%, men jeg er fornøyd med forsøket inntil videre. Man lærer mye av å hive seg uti ting:)


Tilslutt sitter jeg igjen med mye spennende sømmer, både i strie og olastoff. Har noen ideer og planer, men det får komme etter hvert.

Selv om det ikke feires Valentinsdagen her i huset, er det mye kjærlighet i heimen for tiden. Viktig synes jeg å kjenne på kjærligheten hele året:)

With lots of love...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)