mandag 11. februar 2013

Meer hønsenetting...

Da har de siste rammene fått på seg hønsenetting:) Ble en liten smykkerammen til frøken snupp også. Regner med at det kommer flere ting på den etter hvert;)

 
De to andre tavlene har jeg hengt på kjøkkenet. Får se om de blir hengende der og hva jeg skal henge på dem i så fall.
Jeg har 2 store prosjekter som tar alt for tiden. 2 rom skal ryddes og tømmes med en hard hånd. Dette krever ganske mye av meg, men når det er ferdig vil en stooor bør være borte fra mine skuldre. Samtidig surfer jeg på pinterest og får masse inspirasjon. Jeg skriver og tegner, og gleder meg til neste bruktbutikkrunde. Synes det er litt vanskelig å finne en del ting også, men det er vel sånn det skal være...
 
So long.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)